Elektroenergetika

Jak uspět jako sponzor

Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních firem, stejně tak však může být i neefektivním kanálem, kterým firmě zmizí důležité prostředky vynakládané na marketing. Obrátí-li se na vaši firmu nějaká organizace s žádostí o sponzorství, musíte mít vždy jasnou představu o…

5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím…

Méně znamená více

Méně znamená více

Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují…

Z EU bude možné vystoupit

Článek v rámci předplatného Z EU bude možné vystoupit

Orgány, které mají na starosti vypracování návrhu ústavy EU, se rozhodli do…

Jen počkej, spammere!

Jen počkej, spammere!

Spam nás všechny obtěžuje dnes a denně. Francis Uy, technický specialista z…

Myslete jako zákazníci

Článek v rámci předplatného Myslete jako zákazníci

Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník…

Vyléčíme PowerPointovou depresi?

Vyléčíme PowerPointovou depresi?

PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto,…

Výpis 17951807 z celkem 1897