Elektroenergetika

Dobré a ještě lepší on-line vztahy se zákazníky

Stejně tak jako e-komerce již dávno není pouhý jednoduchý proces obchodování prostřednictvím Internetu, ani e-CRM nelze chápat jen jako řízení vztahů se zákazníky v prostředí celosvětové počítačové sítě. E-CRM se rychle vyvinulo v komplexní strategii. V současné době tedy již nepředstavuje původní…

Jak uspět jako sponzor

Jak uspět jako sponzor

Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních…

5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím…

Méně znamená více

Méně znamená více

Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují…

Z EU bude možné vystoupit

Článek v rámci předplatného Z EU bude možné vystoupit

Orgány, které mají na starosti vypracování návrhu ústavy EU, se rozhodli do…

Jen počkej, spammere!

Jen počkej, spammere!

Spam nás všechny obtěžuje dnes a denně. Francis Uy, technický specialista z…

Myslete jako zákazníci

Článek v rámci předplatného Myslete jako zákazníci

Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník…

Výpis 17951807 z celkem 1898