Elektroenergetika

Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

V současných konkurenčních podmínkách se úspěchy a neúspěchy firem velmi rychle střídají a mnohé firmy obchází strach. Mimo jiné jde především o obavy z toho, že firma může zkrachovat, které se projevují na všech jejích úrovních. Problém však nespočívá ani tak v možném krachu firmy, jako v tom, že…

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka…

Einstein to věděl, víte to také?

Einstein to věděl, víte to také?

Každá firma se někdy dostane do tíživé finanční situace. Snaží se proto z…

Motivační schéma jako marketingový nástroj

Motivační schéma jako marketingový nástroj

Zaměstnanecké výhody jsou velmi důležité pro získání i udržení kvalitních…

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných…

Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

Staré dobré podnikatelské rčení říká, že mít zákazníky je vždy dobré.…

Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v…

Výpis 18211833 z celkem 1898