V době, kdy se zajímavé a perspektivní pracovní nabídky začaly objevovat mimo jiné i na Internetu a…
Organizace na počátku nového tisíciletí řeší komplikované dilema. Mají dále rozvinout své kompetence…
Z webových stránek se stává základní kámen firemní strategie CRM. Marketingoví manažeři se proto…
Aby mohly využívat společné znalosti a učit se z chyb, musejí být společnosti schopné zachytit…
Správné rozhodování a řešení problémů se dá rozdělit do dvou fází: vytvoření určitého rozsahu…
Ve svých počátcích se správa znalostí (ozn. KM) prosazovala do řízení podniku snadno. Nyní, kdy se…
Současná znalostní ekonomika zaznamenala posun od kapitálově náročného podnikatelského prostředí k…
Správa znalostí je velmi diskutovaným tématem. V době velké konkurence je ale důležité spojit…
Současné přístupy vedení ke strategiím založeným na zdrojí…