Článek se zabývá problematikou správného odhadu a zhodnocení znalostí a schopností člověka. Tyto…
Z webových stránek se stává základní kámen firemní strategie CRM. Marketingoví manažeři se proto…
Moderní firmy se vyznačují jednou věcí váží si svých nejlepších zaměstnanců a snaží se udržet si…
Aby mohly využívat společné znalosti a učit se z chyb, musejí být společnosti schopné zachytit…
Správné rozhodování a řešení problémů se dá rozdělit do dvou fází: vytvoření určitého rozsahu…
Současná znalostní ekonomika zaznamenala posun od kapitálově náročného podnikatelského prostředí k…
Ve svých počátcích se správa znalostí (ozn. KM) prosazovala do řízení podniku snadno. Nyní, kdy se…
Současné přístupy vedení ke strategiím založeným na zdrojí…
Klíčovým slovem současnosti se v obchodních i vládních kruz&…