Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak dobře znáte svého zákazníka?

Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků. Znáte-li dobře své…

Využití správy znalostí v e-businessu

V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili…

Úspěch outsourcingu se odvíjí od vzájemné důvěry smluvních stran

Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny požadavků se vzájemně vylučují:…

Snižování stavů je umění

I taková nepopulární věc jako propouštění se musí umět. Vedoucí personálních oddělení obvykle…

Různorodé zkušenosti mohou být klíčem k úspěchu

Na první pohled se může zdát nelogické zdůrazňovat při přijímacích pohovorech či životopisech to, že…

Hodnocení schopností firem pro outplacement

Trh práce je dnes mnohem diferencovanější než byl před deseti lety. I klientela smluvních firem…

Propouštění zaměstnanců není samospasitelné

Svět obchodu a podnikání je značně nestálý a vedoucí různých společností musí rozhodovat o věcech, o…

Jak měřit správu znalostí

Rozhodování o dopadu správy znalostí na společnost je analogické k měření vlivu marketingu, rozvoje…

Jak zkrotit šelmu jménem E-mail

Informační technologie otevírají dveře vaší firmy také pro viry a spamming. Tyto negativní jevy vám…

Výpis 36373645 z celkem 3861