Na vážně míněnou žádost se těžko říká ne, a o to hůře se odmítá žádost vznesená šéfem firmy. Autor…
Každý vedoucí pracovník by se měl snažit o to, aby všichni jeho podřízení vzájemně spolupracovali a…
Když selže komunikace v podniku a mezilidské vztahy se vyhrotí, nastávají problémy. Vedoucí…
Každé vytváření a implementace strategie v rámci organizace je složité. Zvláště jedná-li se o…
Zaměstnanci firem, které chtějí uspět v konkurenci, musí mít kromě talentu také interpersonální…
Článek se zabývá definicí správy znalostí a jejím přínosem pro společnosti. Dále poskytuje firmám…
Znalosti jsou pro moderní organizace klíčovým majetkem. Vedoucí pracovníci chápou potřebu sdílení…
Konkurenční zpravodajství by se dalo s trochou nadsázky přirovnat ke špionáži, s tím rozdílem, že je…
Informativní telefonní hovor pracovníka personální společnosti s potenciálním klientem (ozn. OBEC)…