Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Výjimeční šéfové myslí na své lidi

Dobrý šéf je dobrý organizátor, umí se rozhodovat a zajistit realizaci důležitých věcí. Výjimečný…

Jak zapadnout do nového pracovního týmu?

Přijali jste nového zaměstnance, jehož schopnosti a zkušenosti odpovídají nárokům pozice? Proč se…

Na co si dát pozor při společenské konverzaci

Společenská konverzace není jen klábosení o ničem. Je to způsob, jak navazovat a rozvíjet vztahy s…

Rozvíjejte vzájemné sympatie se zaměstnanci

Je všeobecně známé, že lidský faktor je důležitým prvkem fungování organizace. Může však být velmi…

Máte své úřední hodiny?

Již desítky let se v manažerské teorii hovoří o takzvaném konceptu otevřených dveří, tedy vyvažování…

Proč manažeři přichází o své zaměstnance?

Jistě jste se již někdy setkali s nadřízeným, se kterým se čas strávený v práci stával noční můrou,…

S kým se rozloučit co nejdříve?

Všichni víme, jak je to nepříjemné, když musíme někoho propustit. Zvlášť nepříjemná je situace, kdy…

Na co byste se měli zeptat svých zaměstnanců?

Připadá vám, že vašemu týmu něco chybí? Je to motivace, efektivní komunikace nebo něco dalšího?…

Co dělat, když skupinový meeting nestačí

Začátek společné práce na projektu není jen formální start, kdy začne každý automaticky pracovat na…

Výpis 10361044 z celkem 2124