Zaměstnanci, zákazníci a spolupracovníci manažerů potřebují dobře vědět, co od nich mohou očekávat.…
Každý z nás musí v práci řešit obtížné rozhovory s kolegy, podřízenými nebo i nadřízenými. Ať už se…
Pokud je chválení lidí za dobrou práci tak jednoduché, jak všichni říkají, proč se tedy nepoužívá v…
Většina lidí se v průběhu své kariéry setká se špatným šéfem. Trvá-li tato situace déle, začínáme…
Většina manažerů, kteří se ve své kariéře dostanou až na nejvyšší posty, by nedosáhla svého úspěchu…
Budování kontaktů v profesní komunitě je velice důležité, ať už chcete jejím členům něco prodat nebo…
Majitelé malých firem, ale i manažeři týmů, často bojují s otázkou, kdy se se zaměstnancem, s jehož…
Odvádíte dobré pracovní výkony, nemáte konflikty s nadřízenými ani klienty, nekradete firemní…
Konference, různé networkingové akce, ale i porady. To všechno jsou příležitosti, při nichž se…