Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Umíte ocenit ostatní?

Projevujete uznání svým kolegům a umíte ocenit jejich přínos? Pro některé to může být složitější,…

Jaké jsou nejčastější chyby začínajících manažerů?

Manažer sem, manažer tam, manažer všude kam se podívám… Mnoho lídrů se ke svým postům dostalo…

Jak z vás aktivní naslouchání udělá lepšího lídra

Stalo se vám někdy, že úsilí vašeho jinak výkonného zaměstnance najednou stagnuje nebo dokonce…

Kritizovat v soukromí není vždy nejlepší

Někdo z vašich kolegů nepodává takové výsledky, jak by měl, a brzdí tím týmový výkon. Vezmete si jej…

Proč mlčí?

Manažeři si často stěžují, že jejich lidé na poradách mlčí. Očekávají kreativní nápady nebo alespoň…

Kdy říci "ne"

Pro komunikaci s nadřízenými či se zaměstnanci platí totéž co pro komunikaci se zákazníky nikdo…

Máte důvěru svých podřízených?

Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v řízení a motivaci svých…

Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté pravidlo úspěšného řízení…

Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu. Od lídrů se očekává, že…

Výpis 10271035 z celkem 2124