Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích tak organizovaná, dnes je…
Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou například že náklady na…
Jak může dobrá interní komunikace zlepšit výkonnost firmy? Odborníci na vzdělávání a poradci se…
Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat.…
I ten nejlepší plán se může dostat do slepé uličky to je přirozené nebezpečí skrývající se v každém…
Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však třeba vědět, co vám v…
Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým typem vedení či řízení,…
Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu správně nepřipravili. Jak…
Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a zodpovědnost. Mnozí vidí v…