Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a zodpovědnost. Mnozí vidí v…
Osobní efektivita je podstatou vašeho stylu, ovlivňuje vaše hodnoty, charakter, tvořivost,…
Každý, kdo se ve svém zaměstnání stýká s jinými lidmi, ví, že dialog je základní esencí každodenní…
Pokud trávíte čas ve společnosti, která dosahuje vysokých výkonů a výborných výsledků, cítíte v její…
Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a neefektivní. Bohužel,…
Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že jde o řešení obtížného…
Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého vedoucího. Mají moc vzbudit v…
Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim…
Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk chystá něco důležitého…