Manažerská lekce od Aristotela

Vytisknout

Chceme-li definovat vůdcovství jedním slovem, nabízí nám autor článku jako definici slovo ovlivňování. Jestliže někoho vedeme, působíme na něho nejrůznějšími prostředky a ovlivňujeme jej tak, aby následoval naše vize a pokyny. Jedním z klíčových prostředků k tomu, jak někoho ovlivnit je potom umění přesvědčování. Uměním tohoto druhu, které je v manažerské profesi nepostradatelné i dnes, se již ve starověku zabýval proslulý filozof Aristoteles ve svém spise Rétorika. V Rétorice hovoří Aristoteles…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace