Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým typem vedení či řízení,…
Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu správně nepřipravili. Jak…
Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a zodpovědnost. Mnozí vidí v…
Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a neefektivní. Bohužel,…
Každý, kdo se ve svém zaměstnání stýká s jinými lidmi, ví, že dialog je základní esencí každodenní…
Osobní efektivita je podstatou vašeho stylu, ovlivňuje vaše hodnoty, charakter, tvořivost,…
Pokud trávíte čas ve společnosti, která dosahuje vysokých výkonů a výborných výsledků, cítíte v její…
Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého vedoucího. Mají moc vzbudit v…
Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že jde o řešení obtížného…