Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Bylo, nebylo... aneb Manažer vypravěčem

Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého vedoucího. Mají moc vzbudit v…

Několik rad pro vedení obtížné diskuse

Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že jde o řešení obtížného…

Úspěšné vedení je možné pouze se správnou komunikací

Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim…

Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost, která jedná morálně a…

Informační logistika - informace ve správný čas na správném místě

Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu a vědu. Nyní je jeho…

I telefonovat se musí umět

Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk chystá něco důležitého…

Chování lidí určuje struktura řízení společnosti

Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako polámané hodiny. Co…

Moje úcta, pane referente aneb Jak je důležité býti zdvořilý

Vztek, hněv a zlost v médiích, na silnicích i na pracovišti. Jádrem problému je, že hrubost a…

Konstruktivní kritika - několik praktických rad

Kritizovat ostatní je jednoduché. Ale konstruktivní kritika, jež je efektivnějším a vytříbenějším…

Výpis 63106318 z celkem 6607