Články z oblasti vzdělávání a poradenství

9 věcí, kterými se odlišují úspěšní lidé

Proč někdo svých cílů dosáhne a jinému se to nedaří? Léta…

Jak se lépe rozhodovat

Dobrý manažer se musí umět rozhodovat, což znamená také umět riskovat…

Dost bylo odkládání

Odkládáte často své povinnosti a už si toho všimli i lidé ve vašem okolí? Pak byste s tím měli…

Největší chyby řízení času

Nejčastější chybou time managementu je striktní dodržování seznamu úkolů. Zní to paradoxně, ale je…

Jak podpořit obchodní tým

Chcete, aby váš obchodní tým fungoval co nejefektivněji? Pak začněte…

Jak se připravit na schůzku s výkonným ředitelem

Schůzka s výkonným ředitelem firmy je pro začínajícího manažera velkou a důležitou událostí.…

11 kroků k lepšímu vůdcovskému stylu

Dobrý vůdcovský styl vyžaduje celou řadu dovedností, z nichž mnohé…

Proč selhávají obchodní manažeři?

Jedním z nejčastějších důvodů selhání obchodních manažerů…

Co neříkat zaměstnancům?

Říkat zaměstnancům věci, které jim nijak nepomůžou, je velmi jednoduché. Hor&…

Výpis 37633771 z celkem 6657