Jak uspět v roli středního manažera

Střední management je velmi náročné místo pro práci. Zatímco podřízení si stěžují, že na ně vyvíjíte přílišný tlak, nadřízení vás obviňují, že na podřízené tlačíte málo. Jak tedy najít tu správnou rovnováhu v roli středního manažera? Sedm doporučení přinesl server US News.

Nezapomínejte poděkovat

Váš tým z vás dělá to, čím jste v očích svých nadřízených. Udržujte proto motivaci svého týmu tím, že budete umět poděkovat za dobře odvedenou práci.

Buďte dostupní

Vaši lidé by měli vědět, že za vámi mohou přijít, aby se z menšího problému nestal velký. Nezavírejte před nimi dveře.

Nezbavujte se odpovědnosti za podřízené

Stěžování na podřízené u nadřízených pouze dokládá vaši manažerskou neschopnost.

Nechtějte po podřízených nic, s čím byste si sami nešpinili ruce

Manažer má jít příkladem a ukazovat svým lidem, že si stojí za svými činy. Nedeleguje nic, co by sám nebyl ochoten udělat.

Naučte se řešit konflikty

Připravte se na to, že budete muset řešit neshody mezi členy svého týmu. Poku to potřebujete, zajistěte si školení v oblasti krizového řízení a vyjednávání.

Povzbuzujte morálku

Budujte ve svém týmu pozitivní kulturu založenou na uznání každodenních přínosů vašich lidí. Učte je přebírat odpovědnost za pozitivní jednání se spolupracovníky.

Vychovávejte si nástupce

Zjednodušte svým nadřízeným obsazení vaší pozice, až půjdete na kariérním žebříčku směrem nahoru.

-kk-

Zdroj: U.S. News & World Report - americký web věnovaný vzdělávání, zdraví, financím a kariéře
Zobrazit přehled článků ze zdroje U.S. News & World Report
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace