Začínáte týden pohledem do diáře zaplněného termíny porad? Pak je na čase se zamyslet, zda je vaše účast na všech těchto setkáních nutná a vůbec k něčemu dobrá.…
Vysoce výkonní lidé rádi dokončují své úkoly a škrtají položky ve svých…
Všichni děláme chyby. Důležité ale je, abychom se z nich dokázali poučit a…
Máte příliš mnoho práce? Možná je to tím, že trávíte svůj čas nad věcmi,…
Většina lidí si stěžuje, že má málo času na všechny věci, které musí…
Každodenní život přináší mnoho složitých situací sám o sobě, a proto bychom…
1. Tvrdě pracujte na něčem nepodstatném Věnujte většinu svého pracovního…
Time management je především o rozhodování, co dělat a co nedělat. Na to je…
Způsoby, jimiž se sami připravujeme o drahocenný čas, si často ani…
Většina manažerů hledá stále nové způsoby, jak ušetřit čas, aby mohli plnit…
Odkládání povinností patří k věčným bojům osobního i pracovního života. I…
Chceme-li řídit svůj čas, musíme umět řídit sami sebe. Znamená to především…
Efektivní využití času v týmu je klíčovým předpokladem společného úspěchu.…