Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Jak si vybrat kouče, který pro vás bude ten pravý?

Koučování v oblasti leadershipu je o rozvíjení a rozvoji lídrovských schopností – bez ohledu na to, zda je klientem specialista, manažer nebo topmanažer. Stejně jako…

Snažíme se opakovaně posilovat dovednost našich zaměstnanců

icon Snažíme se opakovaně posilovat dovednost našich zaměstnanců

Ivana Rossmanithová zastává ve společnosti Albert poměrně novou pozici…

Článek v rámci předplatného Vývoj produktu: Učte se rychle od svých (potenciálních) zákazníků

Rychlá zpětná vazba od zákazníka má pro vás obrovskou hodnotu. Dokonce i…

Článek v rámci předplatného Řízení kreativity (1/2): Jak špičková muzea sestavují své stálé výstavy

Tvůrčí svoboda a finanční životaschopnost – není snadné dosáhnout obojího…

TWI a Kata nám pomohly zkrátit dobu zaučení operátorů a zvýšit angažovanost

icon TWI a Kata nám pomohly zkrátit dobu zaučení operátorů a zvýšit angažovanost

Jan Sondag je Plant Manager ve společnosti Teleflex Arror International CR.…

Článek v rámci předplatného Jak správně vyvíjet produkt (2/2): Řešte ty správné problémy

V předchozím článku jsme viděli, jak přistupovat k vývoji produktů – musíte…

Článek v rámci předplatného Předpojatosti při kariérním postupu: Muži mají výhodu z pití s nadřízenými

Zaměstnanci mužského pohlaví, kteří nově přešli pod manažera, ve své…

Článek v rámci předplatného Jak správně vyvíjet produkt (1/2): Kdo je váš zákazník?

Když chcete vyvinout skvělý produkt, čeká vás mnoho nástrah. Pro začínající…

Článek v rámci předplatného Zakladatelé: Nezbytnost pro úspěšný startup (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že počáteční tým zakladatelů je jádrem…

Zdeněk Mahler

Vzdělávání ve firmách (2/2): Jak mu vrátit smysl a efekt?

Postupná rezignace zaměstnanců, a to jakékoli věkové kategorie, na kvalitu…

Článek v rámci předplatného Jak povzbudit zaměstnance k hrdinství: Dejte jim prostor vzájemně se poznat a pomáhat si

Hrdinství je doprovázeno tak nějak samozřejmě pokorou. Vidíme významný…

Článek v rámci předplatného Zakladatelé: Nezbytnost pro úspěšný startup (1/2)

Co dělá tým skvělým? Musí v něm být jedinečné dovednosti i sdílené…

Článek v rámci předplatného Měli by lidé na ostatní křičet? Záleží na kultuře (2/2)

V předchozím článku jsme si popsali 2 hlavní typy kultur, pokud jde o…

Výpis 5365 z celkem 3696