Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Pracuje vaše IT ekologicky?

Z projektu Millennium Ecosystem Assessment („Hodnocení ekosystémů na přelomu tisíciletí“), na kterém se podílelo asi 1400 expertů z celého světa, vyplynulo, že lidé…

Nejčtenější články na Selflearning.cz za rok 2021

Vzdělávací nástroj Selflearning.cz přináší měsíčně přes 100 odborných…

algotech data centrum

Cloudové služby: jak fungují různé přístupy a pro koho se hodí

Kdo se někdy zabýval tím, co je to vlastně cloud, narazil určitě na dělení,…

Pět charakteristik, které musí mít zaměstnanec, aby zapadl k vám do týmu

Náborovat nového zaměstnance je složitá a ošemetná věc. A to především…

QUALITY INNOVATION AWARD

Quality Innovation Award: V národním kole Mezinárodní ceny inovací zazářily projekty z IT, leteckého průmyslu nebo strojírenství

Klání je vyhlašováno ve spolupráci s Evropskou organizací pro kvalitu.…

kávový servis pro fimy

icon Dokonalý kávový servis pro fimy: L’OR Professional nabízí kompletní řešení kafeterie na klíč.

Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …

KPMG Data Festival

KPMG Data Festival opět zboří mýty ohledně dat a složitosti práce s nimi

Již v pátek 8. října 2021 budete mít unikátní příležitost nahlédnout do…

Firmy krátí své marketingové rozpočty. Je to dobré rozhodnutí?

Roky 2020 a 2021 přinesly nečekané a bezprecedentní změny v oblasti…

SAP

Rok pandemie podnítil rozšíření distribuovaných týmů. V SAP Services se rychle staly běžným způsobem práce

I před nástupem pandemie existovaly v nadnárodních společnostech týmy,…

Irena Vrbová, Porto

Strach o firmu i podpora zaměstnanců. Jak covid zamával s šéfy firem?

Pandemie zasáhla způsob, jakým firmy řídily svůj byznys. Potýkaly se s…

Informace a znalosti jsou pro úspěch v podnikání zásadní i kritické.

Informace a znalosti jsou pro úspěch v podnikání zásadní i kritické. Klíčové je nepřehltit se

Není žádným tajemstvím, že znalosti a informace v jakémkoliv oboru jsou…

5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

icon 5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jek se měnit spolu se zákazníky

Svět se loni v polovině března změnil a my s ním. Neplatí zavedené postupy,…

Never stop learning.

Jak se stát úspěšným manažerem?

Jaké jsou předpoklady pro úspěch? Dá se úspěch měřit, když je jeho vnímání…

Výpis 5365 z celkem 3833