Strategie by měla usnadnit lidem ve vaší organizaci, aby směřovali stejným a správným směrem. Pokud je strategie dobře srozumitelná napříč celou organizací,…
   Firmy riskují, že zmeškají hlavní příležitosti pro růst, pokud jejich…
   Čeho se nejvíce obávají IT profesionálové, databázoví a síťoví specialisté…
   V roce 2017 se globální ekonomice dařilo nejlépe za posledních šest let.…
   Představte si, že máte v sešitě MS Excelu velké množství údajů, které vám…
   V období posledních 11 let, kdy Světové ekonomické fórum (World Economic…
   Každé dva roky se zbavte spodních 10 až 15 procent klientů. To doporučuje…
   Věrnost značce už dnes zdaleka není samozřejmost. Pokud si chcete udržet…
   1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…
   Žádné fronty, neomezená otevírací doba a dosud nevídaný nákupní komfort.…
   
   2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb  Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
   V předchozím článku jsme viděli, jak se objevila úspěšná společnost Nokia.…
   Netrvalo to ani 10 let a společnost Nokia se stala tahounem revoluce ve…