5 kroků k efektivní obchodní nabídce Nic není tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší. To platí i pro obchodní nabídky. Článek proto přichází s pěti radami, jak zvýšit efektivitu obchodních nabídek.…
Kladete si správné otázky? Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se…
Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může…
Nepodceňujte předvádění produktů Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže.…
Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek…
Čím více nasloucháte, tím více prodáte Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší…
Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé…
Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení…
Dobrý marketing chce dobrý příběh Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi…
Jak na nerozhodné zákazníky Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají…
Základem úspěšné prezentace je příprava Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek…
Proč obchody selhávají? Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce…
Recese přinesla větší přizpůsobivost zaměstnanců Zaměstnanci jsou dnes přizpůsobivější než v minulých letech. Shodlo se na…