Kdo zaplatí nejvíc, vyhraje Ministerstvo financí v letošním roce uspořádalo již druhý ročník slavnostního vyhlášení právnických osob, které největší měrou přispěly do státního rozpočtu na dani…
Chcete vědět, co si o vás skutečně myslí vaši zákazníci? Internet se stává dominantním zdrojem informací, poslední průzkumy ukazují,…
Letos proběhl osmý ročník soutěže o nejpůsobivější firemní image. Sdružení…
Důvěra je nedefinovatelná položka, kterou dáváme předem, ale testujeme až…
Jak snáze najít partnery (obchodní) V květnu 2004 spustila společnost Business Brokerage Partners, s.r.o. nový…
Vy ještě nenavštěvujete obchodní výstavy? Obchodní výstavy mohou být velice užitečné, chcete-li dosáhnout nějakého…
Pět levných marketingových tipů Chcete rozšířit svou klientskou základnu a zahrnout svět svými produkty a…
Hloupých reklam máme dostatek Dříve než začnete s propagací, potřebujete účinný plán. Nestačí vyhradit…
Všechno má svůj čas Mnoho podnikatelů je příliš zaneprázdněno, než aby měli čas na marketing.…
A jak se bude jmenovat? Pojmenování společnosti, firmy, podniku může být celkem obtížné, nehledě na…
Osm smrtelných (marketingových) hříchů Cesta k obchodnímu neúspěchu je dlážděná dobrými úmysly. Bohužel neexistuje…
Od účetního skandálu, který vyprovokoval pád americké společnosti Enron a…