Když už, tak profesionála

Marketing je velmi důležitý a i přesto tuto funkci leckdy zastávají nekvalifikovaní lidé. Výběr správné osoby pro marketing může zvrátit a zesílit tok peněz do vaší společnosti. Přijetí marketingového odborníka je investice, ne výdaj. Marketingový profesionál slaďuje způsob prodeje zboží a služeb se způsobem nákupu zákazníků. Dosáhne toho kladením těch správných otázek, jako kdo si tento produkt kupuje, čím se liší od konkurenčních produktů, co mají zákazníci rádi atd.

Kde najít tu správnou osobu? Ideálního marketingového člověka můžete mít rovnou před nosem, může to být někdo prodávající pro vaše dodavatele, nebo pro vaši konkurenci... Mladí zaměstnanci milují výzvy a vy jim můžete nabídnout cestu. Všímejte si lidí oceňovaných na konferencích a veletrzích, v tisku... Nebojte se nekonvenčního náboru. Příliš se nedoporučuje přijmout někoho z příbuzenstva, protože ho nemůžete vyhodit. A když ho přeci jen vyhodíte, způsobí to velkou zlobu a stále zůstane vaším příbuzným. Čerstvý pár očí a uší přinese mnoho dobrého a vám se vyplatí úsilí někoho takového přijmout.
-ba
Zdroj: Startup Journal - portál amerického listu Wall Street Journal pro začínající podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Startup Journal