Všechno má svůj čas

Vytisknout

Mnoho podnikatelů je příliš zaneprázdněno, než aby měli čas na marketing. Pracují a pracují, až mají vše interní dokončeno, a pak najednou potřebují obchodní činnost. Několik týdnů nebo měsíců se snaží o marketing, než je opět zaplaví práce. A celý cyklus se může opakovat. Navíc mnoho majitelů firem používá slova marketing, kde by se více hodilo slovo prodej. Marketing má podporovat prodej a spočívat v taktikách, které tvoří vedení a motivují finanční vyhlídky, jako direct marketing, public…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace