Kde ztrácejí obchodníci drahocenný čas? Obchodníci by měli pečlivě řídit svůj čas, aby jej mohli využívat co nejefektivněji. Pestrá škála činností, jimiž se zabývají, však s sebou nese řadu neefektivních…
Prezentace po prezentaci Pokud po skončení prezentace vyzvete publikum, aby vám kladlo své otázky,…
Než zveřejníte inzerát Pokud chcete zvýšit úspěšnost vašeho inzerátu, zkuste si před jeho…
Nečekejte, že vám úspěch spadne do klína Někteří lidé si myslí, že úspěch je věcí náhody. V jistém smyslu mají…
Má vaše tisková zpráva vůbec šanci? Posíláte tiskové zprávy do médií, pořádáte kvůli tomu tiskové konference a…
Zákazníci chtějí pořád víc Zákazníci dnes od firem očekávají více než v posledních letech. K tomuto…
Délka pracovní doby dělá Unii vrásky Podle ekonomů je omezování délky pracovní doby i přesčasů spíše škodlivé a…
Prosím, napište o nás Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno.…
Konec je teprve začátek Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si…
Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…
Jak se vystavit na výstavě Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce…
Co si myslíte o reklamách, které se na vás vyvalí při hledání webových…
Čtyři dimenze úspěšného produktu Nový produkt může být úspěšný pouze tehdy, pokud bude lepší než existující…