Má vaše tisková zpráva vůbec šanci?

Vytisknout

Posíláte tiskové zprávy do médií, pořádáte kvůli tomu tiskové konference a pak svou zprávu v tisku ani nepoznáte. Bohužel média mají svá vlastní pravidla jak zaujmout čtenáře a pokud tyto vlastnosti vaše tisková zpráva nemá, máte jen malou šanci, že bude otištěna tak, jak si to přejete. Nejčastějšími důvody pro nezařazení zpráv je nezajímavost nebo nedostatek místa. Existuje několik akademických teorií, které vysvětlují proč jsou některé zprávy vysílány, otištěny a šířeny a jiné ne. Dnešní…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace