Zákazníci chtějí pořád víc

Vytisknout

Zákazníci dnes od firem očekávají více než v posledních letech. K tomuto výsledku dospěl alespoň výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických vyšších manažerů. 85 procent respondentů uvedlo, že jejich zákazníci mají větší nároky než před dvěma lety. Vyšší očekávání se vztahují především k pochopení způsobu obchodování, cílů firem a snaze o působení v roli strategického partnera, který je schopen předcházet problémům a proaktivně poskytovat zpětnou vazbu a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace