Následující otázky vám pomohou rozpoznat, kdy se jedná o pracovní návyk, který ovlivňuje efektivitu práce, a kdy jde naopak pouze o něco, co je vám osobně protivné.…
Manažeři vědí, že do rozhodování je dobré zahrnout ostatní. Potom je totiž…
Správně poskytované příležitosti k rozvoji jsou jedním z nejdůležitějších…
Manažer by měl svým zaměstnancům jasně představit firemní strategii a…
Představa toho, že byste mluvili neformálním jazykem a nebyli až ustrašeně…
Přemýšlíte nad tím, jak si vybudovat důvěru mezi vašimi zaměstnanci? …
Jak rozšířit nabídku a získat další zakázky? Nebývá to snadné. Dobrým…
Ve světě byznysu je přirozené přemýšlet v intencích naplánovat uskutečnit.…
Nikdy se nepoddávejte pocitu, že máte nedostatek informací. Zvykněte si na…
Manažeři jsou příliš často zavaleni každodenními problémy a nemají čas na…
Každý manažer dělá správné věci, což je strategická část jeho práce. Tyto…
Před tím, než se dostavíte na schůzku, byste měli vědět, co od ní…
Každému prokazujte svůj respekt, buďte pozorný posluchač, stanovte si jasný…