Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1969 článků.

Tajemství úspěšných lídrů? Umí číst a používat řeč těla.

28.7.2021 

Když se na někoho snažíte zapůsobit nebo s někým jednáte, co byste dali za to, abyste mohli číst myšlenky daného člověka? Zní to jako sci-fi, ale existuje schopnost, která se čtení myšlenek…

Článek v rámci předplatného icon Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce

27.7.2021 

Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co možná nejlepší nabídku, musíte vědět co klient chce a jaké jsou jeho požadavky, ale musíte se i ujistit, že mezi vaším…

Chcete umět přesvědčovat ostatní? Stačí se držet tří jednoduchých pravidel

27.7.2021 

Proč jsou někteří lidé schopni strhnout své okolí na svoji stranu a jiní ne? Jak lidé dosahují toho, že mají skvělé přesvědčovací schopnosti? Jedna skupina to má od přírody a jde jim to samo od sebe.…

Klíčové vlastnosti, které musí mít kdokoliv, kdo chce vést ostatní

26.7.2021 

Aspirujete na vedoucí pozici? Pokoušíte se o povýšení, nebo již vedoucím jste? Chcete vědět, jestli na vedení lidí máte? Zde je pět klíčových vlastností, které musí mít kdokoliv, kdo chce vést…

Článek v rámci předplatného Pět rad, jak se kariérně posunout a být efektivním manažerem

20.7.2021 

Kariérní posun a zvýšení své produktivity jsou cíle, na kterých musíte pracovat dlouhodobě. Pokud toužíte po tom dostat se na manažerskou pozici, nebo už na ní jste a chcete se jako leader zlepšit,…

Článek v rámci předplatného icon Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta

20.7.2021 

Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší, nehraje ve vašich obchodních úspěších tak zásadní roli. Klíčové je to, jak si rozumíte se svými zákazníky a jak na ně…

Jak poznat lháře? 4 signály, které vysílají ti, kteří nemluví pravdu

16.7.2021 

Práce týmového vedoucího a psychologa se v určitých bodech překrývají. A to především co se týče schopnosti empatie, „čtení“ emocí a myšlenek podřízených či kolegů a schopnost přizpůsobit se stylu…

Přerušování ostatních – zlozvyk, kterého se jako manažer musíte zbavit

14.7.2021 

Dobrý manažer je především i někdo, kdo dovede s ostatními skvěle komunikovat. A to mimo jiné znamená, že nesmí ostatní přerušovat. Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat

13.7.2021 

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních klientů. Emoce totiž řídí naše rozhodovací procesy mnohdy více, než logická argumentace nebo racionální…

icon Během pandemie jsme museli naučit naše zaměstnance, že vzít si pauzu je v pořádku - 2. část

12.7.2021  Rozhovor se Sabrinou Dick, HR ředitelkou společnosti SAP pro střední a východní Evropu

Jsme rádi, že můžeme na HR News přinést rozsáhlý rozhovor se Sabrinou Dick, HR ředitelkou společnosti SAP pro střední a východní Evropu. Rozhovor vznikl v rámci konference SAP Human Experience Summit…

3 vlastnosti lidí, kteří dovedou mít velký vliv na ostatní

12.7.2021 

Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro určitou myšlenku rozhodně není výhradou jenom manažerů. A jedná se o věc, kterou byste určitě využili nejen v práci, ale i v …

icon During the pandemic, we had to teach our employees that it's okay to take a break - 2nd part

9.7.2021  Interview with Sabrina Dick, SAP HR Director for Central and Eastern Europe

We are delighted to bring to HR News an extensive interview with Sabrina Dick, SAP's HR Director for Central and Eastern Europe. The interview was conducted as part of the SAP Human Experience Summit…

Charisma na povel: Může se člověk naučit být charismatický?

8.7.2021 

Lidé, o kterých říkáme, že mají charisma, jsou většinou lidé, kteří dovedou ostatní inspirovat, kteří je dovedou nadchnout pro určitou věc, které ostatní rádi poslouchají a kteří tak snáz získávají…

4 tipy, jak úspěšně vést mezigenerační tým

25.6.2021 

Coby manažer musíte umět vést lidi různých osobnostních povah i různého zázemí. A i různého věku. To, že se vám v jednom týmu sejde nedávný absolvent spolu se zkušeným matadorem je zcela žádoucí –…

Článek v rámci předplatného icon 6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku

22.6.2021 

Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Pokud byste některé z těchto důležitých bodů vynechali, může se vám to na konci velmi vymstít. A abyste…

Výpis 346360 z celkem 1969