5 kroků k efektivní delegaci práce
Delegování práce, tedy její předávání jiným pracovníkům (často podřízeným pracovníkům), je jedním z hlavních úkolů týmového manažera. A bohužel, je to také často oblast, která je manažery opomíjená a…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1969 článků.
Delegování práce, tedy její předávání jiným pracovníkům (často podřízeným pracovníkům), je jedním z hlavních úkolů týmového manažera. A bohužel, je to také často oblast, která je manažery opomíjená a…
V ideálním světě by měl vedoucí týmu nebo projektový manažer vždy v daný moment na starosti jen jeden hlavní projekt. Bohužel ale v ideálním světě nežijeme. A tak je realita taková, že projekty se…
Týmové porady. Mnoho pracovníků (a dokonce i týmových manažerů) je nemá příliš v lásce. Častým důvodem je potom špatné vedení těchto porad. Často se přetahuje, mnohdy se stráví na jednom bodě neúměrně…
Kreativita a schopnost přicházet s novými řešeními jsou vlastnosti, bez kterých se víceméně jakýkoliv tým v dnešní zrychlené době neobejde. A neplatí to jenom ve vyloženě kreativních nebo doslova…
Povýšili vás nově do vyšší, manažerské funkce, ale místo toho, abyste z toho měli jenom čirou radost, se cítíte nesví? Nejste si jistí, jestli na to vlastně máte, a i přes jasné kariérní úspěchy se…
Pro kandidáty je stáž skvělou příležitostí, jak získat pracovní zkušenosti a vyzkoušet si pracovat pro významného zaměstnavatele. Pro firmy je to zase výborná možnost získat za relativně nízké náklady…
Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé považují práci v klientském servisu za něco, co může dělat víceméně každý, ve skutečnosti nemá každý člověk potřebné znalosti,…
Kvalitní leadership, tedy schopnost vést ostatní a efektivní využívání této schopnosti, může mít mnoho podob. Každý manažer má určitý styl, určité vlastnosti a určitý přístup. Přesto můžeme říct, že…
Coby vedoucí týmu se nevyhnete tomu, že budete mluvit před lidmi. Budete muset prezentovat výsledky, vést porady, mít s pracovníky individuální hodnoticí pohovory a denně s nimi komunikovat o…
Jedním z důvodů, proč se ověřování referencí může jevit jako neefektivní, je skutečnost, že mnoho personalistů si vystačí s kontaktem na blízkého kolegu kandidáta, který jej samozřejmě bude jen…
Na pozici manažera bohužel nebudete vždy řešit jen příjemné věci. Vaší povinností je totiž mimo jiné i to, abyste rozpoznali, když chování některého ze členů vašeho týmu překračuje určité hranice,…
Všichni víme, že úspěchu nelze dosáhnout bez definovaných, jasně nastavených a popsaných cílů. Platí to jak na individuální úrovni, tak i na úrovni skupin a týmů. Úkolem manažera týmu je pak nejen…
Sebevědomí a schopnost vést ostatní jsou jistě důležitými vlastnostmi každého vedoucího. Pokud ale zdravé sebevědomí překročí až do zbytnělého ega, je to problém. Egoistický vedoucí totiž nedokáže…
Ne všichni jsme rození vůdci. Někteří lidé mají sice k vedení ostatních přirozené vlohy, ale většina dovedností a vlastností, které dělají dobrého vedoucího opravdu dobrým, je naučených. V tomto…
Přes 60 % průmyslových firem si stěžuje, že jim chybí některý typ pracovníků, nejvíce však kvalifikovaných dělníků. Na jednu volnou pracovní pozici ve výrobě připadá v průměru pouze 0,3-0,5 uchazeče.…