Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Mana" bylo nalezeno 1806 článků.

Článek v rámci předplatného icon Nelezete zákazníkům na nervy?

12.6.2002 

Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality bývají sice dobře míněny, ale i tak se mohou stát obtížnou náplní odpadkového koše. Hranice mezi přímým marketingem a spammingem…

icon Velký bratr vás vidí!

7.6.2002 

Podle zahraničních analýz a výzkumů až 80 % zaměstnavatelů své zaměstnance při práci sleduje. Používají k tomu nástroje pro odposlech telefonních hovorů, využívají skryté kamery a čtou jejich e-maily.…

Článek v rámci předplatného icon E-mailová korespondence s uchazeči

31.5.2002 

S uchazeči je třeba zacházet jako se zákazníky. I zde je na místě udržovat si dobré vztahy. Jedním ze známek dobrých vztahů je kvalitní…

Pohodlí nákupů na webu

30.5.2002 

Stejně jako člověk raději než v přeplněném vesnickém koloniálu nakupuje v obchodě, který nabízí dostatek parkovacích míst a velký výběr zboží, i u nákupu prostřednictvím webu se preferuje pohodlí a…

Využití Instant Messagingu jako nástroje pro spolupráci

29.5.2002 

S rozvojem znalostní společnosti se klade stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců. K lepší spolupráci přispívají různé nástroje, mezi něž patří například software pro odesílání zpráv v reálném…

icon Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

10.5.2002 

Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky je výborným prostředkem pro udržení úzkého kontaktu se zákazníkem, láká jej zpátky a udržuje jeho informovanost, to vše při…

Pasti a pastičky na cestě k úspěchu v kariéře

9.5.2002 

Každý z nás dělá občas přehmaty. Jistě jsme se všichni dostali například do situace, kdy jsme cítili, že to, co jsme právě řekli zákazníkovi nebylo příliš vhodné. Jestliže se však takové jednání…

E-mail marketing jako na Divokém západě?

6.5.2002 

Provozujete E-mail marketing a najednou zjisťujete, že se vám vrací vaše elektronická pošta zpátky nedoručená? Nejspíš doplácíte na problém spammingu(zasílání nevyžádané pošty). Jak se bránit?…

Prodávat po Internetu není jednoduché

3.5.2002 

S rostoucím využitím e-komerce roste také nedůvěra k elektronickému podnikání. Alespoň to vyplývá z nedávného zahraničního průzkumu. Stejně jako u kamenných či katalogových firem se zákazníci raději…

Článek v rámci předplatného icon Slušné chování na pracovišti není přežitek

30.4.2002 

Jestliže chceme dobře vycházet s kolegy na pracovišti, musíme dodržovat pravidla obecné slušnosti. Jedna britská personální agentura provedla průzkum chování, které ostatní kolegy nejvíce vytáčí.…

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

18.4.2002 

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními důvody jsou nedostatečná pružnost a někdy dokonce nefunkčnost. Většina podniků totiž odpovídá na…

icon Umíte řídit sami sebe?

16.4.2002 

Lidé, kteří se snaží permanentně podávat maximální výkony, si časem začnou připadat, jako by se jim život vymykal z kontroly. Začnou se trápit pocity úzkosti, připadají si nezodpovědní, když něco…

Nástroje pro spolupráci usnadňují komunikaci a sdílení znalostí

10.4.2002 

Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se ještě zjednoduší, když se použijí vhodné softwarové nástroje. Lidé nejčastěji využívají jejich komunikační funkce, jako je…

icon E-mail v kanceláři - dobrý sluha, ale zlý pán

9.4.2002 

E-mail je rychlým a efektivním komunikačním prostředkem, zároveň se však může obrátit proti tomu, kdo jej používá. Téměř všechny firmy se snaží najít způsoby, jak usměrnit používání e-mailu v pracovní…

Proti spamu se dá bojovat

26.3.2002 

Se spamem, tedy s nevyžádanými e-maily, asi přišel do styku každý z nás. Naprosto stoprocentní metoda pro jejich eliminaci ještě vynalezena nebyla, existují však způsoby, jak jejich množství výrazně…

Výpis 17711785 z celkem 1806