Nelezete zákazníkům na nervy?
Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality bývají sice dobře míněny, ale i tak se mohou stát obtížnou náplní odpadkového koše. Hranice mezi přímým marketingem a spammingem…
Pro hledaný výraz "Mana" bylo nalezeno 1806 článků.
Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality bývají sice dobře míněny, ale i tak se mohou stát obtížnou náplní odpadkového koše. Hranice mezi přímým marketingem a spammingem…
Podle zahraničních analýz a výzkumů až 80 % zaměstnavatelů své zaměstnance při práci sleduje. Používají k tomu nástroje pro odposlech telefonních hovorů, využívají skryté kamery a čtou jejich e-maily.…
S uchazeči je třeba zacházet jako se zákazníky. I zde je na místě udržovat si dobré vztahy. Jedním ze známek dobrých vztahů je kvalitní…
Stejně jako člověk raději než v přeplněném vesnickém koloniálu nakupuje v obchodě, který nabízí dostatek parkovacích míst a velký výběr zboží, i u nákupu prostřednictvím webu se preferuje pohodlí a…
S rozvojem znalostní společnosti se klade stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců. K lepší spolupráci přispívají různé nástroje, mezi něž patří například software pro odesílání zpráv v reálném…
Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky je výborným prostředkem pro udržení úzkého kontaktu se zákazníkem, láká jej zpátky a udržuje jeho informovanost, to vše při…
Každý z nás dělá občas přehmaty. Jistě jsme se všichni dostali například do situace, kdy jsme cítili, že to, co jsme právě řekli zákazníkovi nebylo příliš vhodné. Jestliže se však takové jednání…
Provozujete E-mail marketing a najednou zjisťujete, že se vám vrací vaše elektronická pošta zpátky nedoručená? Nejspíš doplácíte na problém spammingu(zasílání nevyžádané pošty). Jak se bránit?…
S rostoucím využitím e-komerce roste také nedůvěra k elektronickému podnikání. Alespoň to vyplývá z nedávného zahraničního průzkumu. Stejně jako u kamenných či katalogových firem se zákazníci raději…
Jestliže chceme dobře vycházet s kolegy na pracovišti, musíme dodržovat pravidla obecné slušnosti. Jedna britská personální agentura provedla průzkum chování, které ostatní kolegy nejvíce vytáčí.…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními důvody jsou nedostatečná pružnost a někdy dokonce nefunkčnost. Většina podniků totiž odpovídá na…
Lidé, kteří se snaží permanentně podávat maximální výkony, si časem začnou připadat, jako by se jim život vymykal z kontroly. Začnou se trápit pocity úzkosti, připadají si nezodpovědní, když něco…
Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se ještě zjednoduší, když se použijí vhodné softwarové nástroje. Lidé nejčastěji využívají jejich komunikační funkce, jako je…
E-mail je rychlým a efektivním komunikačním prostředkem, zároveň se však může obrátit proti tomu, kdo jej používá. Téměř všechny firmy se snaží najít způsoby, jak usměrnit používání e-mailu v pracovní…
Se spamem, tedy s nevyžádanými e-maily, asi přišel do styku každý z nás. Naprosto stoprocentní metoda pro jejich eliminaci ještě vynalezena nebyla, existují však způsoby, jak jejich množství výrazně…