Zákaznické služby - lepší a efektivnější
Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy služby na neuvěřitelné úrovni. Autor článku se pokouší o osobní definici tohoto fenoménu. Jde o to, věnovat zákazníkovi více…
Pro hledaný výraz "Mana" bylo nalezeno 1806 článků.
Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy služby na neuvěřitelné úrovni. Autor článku se pokouší o osobní definici tohoto fenoménu. Jde o to, věnovat zákazníkovi více…
Sdílení znalostí je velmi těžké monitorovat, natož odměňovat či měřit. Složité je to pak zejména pokud jde o tzv. znalosti skryté, nevyslovené. Je to problém, kterým se různé společnosti zabývají…
Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že podstatnou částí on-line marketingu je neustálý přísun adres elektronické pošty vašich potenciálních zákazníků. Dobrá zpráva…
Vztek, hněv a zlost v médiích, na silnicích i na pracovišti. Jádrem problému je, že hrubost a nezdvořilost jsou patetičtější než úsměv a dobrá nálada. Hrubé chování v zaměstnání stojí nejen peníze a…
Internet nabízí možnost podnikání v nejrůznějších oblastech. Jednou z nich je i vydávání tzv. e-knih. Výzkumy potvrzují, že toto odvětví e-komerce vzkvétá. Mnoho lidí však stále elektronické verze…
Stále více obchodních činností vyžaduje cestování, a v důsledku toho se ke slovu dostávají mobilní technologie. Článek obsahuje informace o těch, které jsou v současnosti používány. Mobilní telefony…
Správa znalostí může podporovat různé druhy spolupráce. Vychází přitom z toho, že síla je ve sdílení znalostí, tedy z předpokladu, že lidé vytvoří více dohromady než každý sám. Existují čtyři modely…
Všechno, co chci, je práce, kde budu celej den mačkat jeden jedinej knoflík. Tolik slova George Jetsona z amerického kresleného seriálu o daleké budoucnosti. Toho se nikdo z nás asi hned tak nedočká,…
Současné problémy E-komerce ještě neznamenají konec pracovním příležitostem v tomto oboru. Média se mimořádně věnují problémům velkých společností a zapomínají tak na velkou spoustu pracovních…
Když se někdo pokusí o kontakt s námi, ať už e-mailem, telefonicky nebo jiným způsobem, je slušné mu odpovědět a na jeho pokus reagovat. Lidé, kteří neodpovídají na telefonáty a ignorují vzkazy, jsou…
Společnosti a jejich zaměstnanci řeší problémy s nadměrným přehlcením informacemi. Současné informační tendence s sebou přinášejí i stres a vypětí. Mobilní telefony, e-maily, Internet to vše umožňuje…
Společnosti, které užívají software umožňující realizovat a organizovat obchodní kampaně pomocí e-mailu, zaznamenávají podle výzkumů oproti ostatním firmám užívajícím běžné metody CRM větší úspěšnost…
Když najdete vhodný inzerát, nabízí se otázka: ucházet se o místo online nebo klasicky? Online-hledání místa na internetu má nespornou výhodu dostane se k vám nabídka pouze vámi zvolených pozic.…
Mnoho uživatelů e-mailu a Internetu je denně zavaleno spoustou nevyžádaných e-mailů (tzv. spamu). Válka proti spamu se zdá být předem prohraná zdá se, že před e-maily s odkazy na pornostránky a s…
Dobrý e-mail marketing není jen technickou záležitostí je samozřejmě nezbytné, aby pošta dorazila ke správnému adresátovi, ale je nutno uvažovat také o dalších faktorech, které mohou výrazně ovlivnit…