Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Mana" bylo nalezeno 1806 článků.

Článek v rámci předplatného icon Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

15.10.2002 

Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně ovlivnit celkový obraz společnosti v jeho očích. Pokud však podnik dokáže správu zákaznických e-mailů zvládnout, upevňuje nejen…

icon Teleworking: Jak má vypadat správná komunikace?

14.10.2002 

Mezi teleworkery a jejich nadřízenými často vázne správná komunikace. Manažeři se totiž často domnívají, že odpovědnost za komunikaci nese vždy jen teleworker. Není a nemělo by tomu tak být manažeři…

Článek v rámci předplatného icon Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

3.10.2002 

Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát některé základní věci: Seznámení se společností od okamžiku, kdy vstoupí na vaše stránky, měli by se návštěvníci dozvídat…

Článek v rámci předplatného icon info@podnik.xx

2.10.2002 

Internet je v současnosti pro oblast public relations jedním z nejdůležitějších nástrojů. Společnosti jsou si dnes již dobře vědomy faktu, že by jejich internetové stránky měly zákazníky nejen…

Plánování firemního webu - vytvořte si seznam

1.10.2002 

Pokud dokážete vývojářům a designérům vašich firemních webových stránek sdělit své požadavky jasně a srozumitelně, mohou vaše nápady převést lépe do elektronické podoby. Článek přináší několik tipů…

icon Kontakt s referencemi je velmi důležitý

27.9.2002 

Ano, máte seznam referencí a všechny jsou skvělé. Jsou to lidé, s nimiž jste v posledních 5-7 letech denně pracovali, kteří vědí, jaké výkony podáváte a jsou ochotní hovořit s potenciálním…

Čas jako neobnovitelný zdroj aneb Zvládáte tři věci najednou?

26.9.2002 

Cítíte se přepracovaní? Zahlcení prací? Je to tak trochu paradox ekonomika spíše stagnuje, zatímco lidé jsou stále více zaměstnaní. Každý děláme svou práci plus práci dvou dalších kolegů, kteří sice…

Jak zvýšit návštěvnost firemních webových stránek

23.9.2002 

Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…

Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

20.9.2002 

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou situace, kdy jedinou příležitostí jak prokázat jedinečnost a hodnotu poskytovaných služeb a produktů je efektivní podniková…

icon Úspěšní manažeři umějí motivovat zaměstnance

18.9.2002 

V dnešním neustále se měnícím a uspěchaném světě tráví zaměstnanci více času se svými počítači než s manažery a řada z nich se nikdy nedočkala pozitivní odezvy. Mnoho zdrojů uvádí, že morálka…

Braňte se počítačovým virům

17.9.2002 

Přestože nejste nedbalý uživatel, můžete mít problémy s počítačovými viry. Se jejich zvyšujícím se počtem a novými technikami, které jejich pisatelé používají, přestává být antivirový program…

Co napoví e-mail

12.9.2002 

Masové využívání e-mailu dnes poskytuje firmám nepřeberné možnosti, jak se dozvědět o svých zákaznících něco víc. E-mail může díky své jedinečné schopnosti překonávat místní i časové rozdíly sloužit i…

Dokonalý kruh

11.9.2002 

Kruh se uzavírá tato tři slova mohou mít podle autora článku překvapivě blízký vztah k tomu, jak vypadá firma v očích veřejnosti a zákazníků. Uzavřený kruh v tomto případě tedy při budování…

icon Nástroje pro spolupráci: co funguje a co ne?

4.9.2002 

Dnes se téměř všechny nástroje prodávají jako nástroje pro spolupráci. Proto bychom si měli nejprve definovat, co to nástroje pro spolupráci vlastně jsou. Jedná se o výrobky a služby, které umožňují…

Obchodní e-maily: prokletí nebo geniální vynález?

28.8.2002 

Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však třeba vědět, co vám v tomto případě komunikaci ulehčuje a které postupy naopak stěžují. Ne všichni například využívají kolonku…

Výpis 17411755 z celkem 1806