Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu

Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité požadavky, především v oblasti osobnostní. Ne každý těmto požadavkům vyhovuje a ne každý se…

Článek v rámci předplatného icon Jak si získat důvěru klienta po telefonu

Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít

Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznický servis, který si klienti zamilují

Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…

icon Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky

Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…

Článek v rámci předplatného icon „Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis

Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…

icon Osm inovativních nápadů pro zlepšení výkonu pracovníků call centra

Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje…

icon Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem

Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do…

Článek v rámci předplatného icon 4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely

Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického…

Článek v rámci předplatného icon Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis

Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem

Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…

Článek v rámci předplatného icon Tipy k navýšení produktivity telefonního kontaktního centra

V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase…

Článek v rámci předplatného icon Jak se ptát a neptat klientů v dotazníku spokojenosti?

Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického…

Výpis 105117 z celkem 590