Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy opět stabilizují. Co se změní pro skupinu firemních klientů? Budou…

Článek v rámci předplatného icon Robot v zákaznickém servisu člověka nenahradí, nezmění to ani pandemie

Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a…

Článek v rámci předplatného icon COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků

„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…

Článek v rámci předplatného icon 5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek

Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je…

Článek v rámci předplatného icon Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít?

Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až…

Článek v rámci předplatného icon CRM v roce 2020: Které tři trendy byste měli sledovat?

Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a…

Článek v rámci předplatného icon Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době

V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli…

Článek v rámci předplatného icon Jak nastavit live chat pro vaše B2B zákazníky

Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními…

Článek v rámci předplatného icon Zůstaňte ve spojení i na dálku - vyzkoušejte Google Hangouts

Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její…

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů, jak jednat s naštvanými klienty

Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších…

Článek v rámci předplatného icon B2C trendy, které vaše firma musí začít sledovat a realizovat

B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných…

Článek v rámci předplatného icon Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti

Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u…

Výpis 6678 z celkem 590