Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji

Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti potenciálního klienta, a to ty vyřčené i nevyřčené, protože bez toho jsou vaše šance na uskutečnění…

Článek v rámci předplatného icon 3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017

Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…

Článek v rámci předplatného icon 10 nejlepších otázek pro pracovní pohovory v call centrech

Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…

Článek v rámci předplatného icon Pohled do budoucnosti zákaznického servisu

V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…

Článek v rámci předplatného icon 8 tipů, jak uzavřít obchod přes telefon

Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat…

Článek v rámci předplatného icon 4 chyby začátečníků v telefonním prodeji

Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez…

Článek v rámci předplatného icon 5 zásad moderního zákaznického servisu

Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…

Článek v rámci předplatného icon S klienty mluvte pozitivně a vynechte slovo „ne“

Jednu věc lze vždy říci celou řadou způsobů. Slova, která použijete nebo se…

Článek v rámci předplatného icon 7 nejčastějších chyb zákaznického servisu

Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy

Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve…

Článek v rámci předplatného icon Pár změn v designu call centra může zvýšit výkonnost zaměstnanců

Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje…

Článek v rámci předplatného icon Inside sales: Zásadní je řešení problémů

Moderní technologie dnes napomáhají tomu, aby obchod a prodej mohl probíhat…

Výpis 235247 z celkem 616