U většiny prodejců hraje komunikace po telefonu důležitou část v procesu akvizice nových klientů. Mnoho prodejců si však upravuje čas toho, kdy lidem volají, podle…
Telefonní prodej má svá specifika, daná limity vzdálené komunikace, kdy je…
I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…
Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…
Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v …
Výsledky práce kontaktního centra velmi záleží na tom, kdo je vede, a na…
Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po…
Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené…
Někdy se stane, že telefonát, který s klientem nebo potenciálním zákazníkem…
Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…
Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…