Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme rozumět. Konference ZÁKAZNÍK 2030 firmám ukáže, jak se měnit spolu s jejich zákazníky.

Konference, kterou pořádá poradenská a vzdělávací společnost POSITIVE ve spolupráci s komunikační a eventovou agenturou DARK SIDE, se koná 23. února 2017 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze.

Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? A jak na tyto změny reagovat?

  • Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? Jak si je udržet a získávat nové?
  • Jací jsou zákazníci generace Y a Z? Proč jim nerozumíme?
  • „Náš zákazník - náš pán“ stále platí, nebo jde jen o přežitý citát?
  • Jak se chovat ke svým klientům, být úspěšný a nebýt v podřízené pozici poslušného „otroka“? Může existovat se zákazníky partnerství?
  • Zákazníci už nechtějí jen službu, chtějí zážitek! Ale jaký zážitek? Jeden klik nebo nadstandardní osobní službu?

A CO CHCE VÁŠ ZÁKAZNÍK?

Mezi řečníky se na konferenci objeví třeba spolumajitel revolučního e-shopu s módou ZOOT.cz Ladislav Trpák, u kterého se budou návštěvníci konference moci inspirovat, jak dělat zákazníkům radost prostřednictvím prodeje de facto „obyčejných“ věcí.

Petra Průšová, Managing Director Kantar, se podívá na možnosti interakce zákazníka se značkou v následujícím desetiletí a Karel Duchek, Executive Director agentury Wunderman, poradí, jak na komunikaci se zákazníkem, aby vás skutečně poslouchal.

Dalšími z možná na první pohled netradičních hostů budou třeba certifikovaná sexuální asistentka pro handicapované Vladana Augstenová, odbornice na kontaktní centra z mezinárodní skupiny BlueLink Simona Benešová, ředitel Brašnářství Tlustý a spol. Ivan Petrův nebo nová hejtmanka Středočeského kraje Jaroslava Pokorná Jermanová.

Čestným hostem konference bude významný lékař, zakladatel dětské onkologie v Československu a mimořádná osobnost českého vědeckého, kulturního a akademického života, prof. Josef Koutecký. Ten se ve svém příspěvku dotkne tématu pacientů jako „klientů s duší“.

Konference je určena pro všechny, kteří pracují se zákazníky – pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť. Zkrátka pro každého, kdo chce více porozumět byznysu a inspirovat se!

Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.

 

Datum konání: 23. února 2017 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze

Cena:

  • 4 900 Kč bez DPH (do 13.1.2017)
  • 5 900 Kč bez DPH (od 14.1.2017)

Registrace a další informace na www.zakaznik2030.cz.

Články v sérii

Aktuální

Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií

Aktuální

2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace