A CO CHCE VÁŠ ZÁKAZNÍK?
Mezi řečníky se na konferenci objeví třeba spolumajitel revolučního e-shopu s módou ZOOT.cz Ladislav Trpák, u kterého se budou návštěvníci konference moci inspirovat, jak dělat zákazníkům radost prostřednictvím prodeje de facto „obyčejných“ věcí.
Petra Průšová, Managing Director Kantar, se podívá na možnosti interakce zákazníka se značkou v následujícím desetiletí a Karel Duchek, Executive Director agentury Wunderman, poradí, jak na komunikaci se zákazníkem, aby vás skutečně poslouchal.
Dalšími z možná na první pohled netradičních hostů budou třeba certifikovaná sexuální asistentka pro handicapované Vladana Augstenová, odbornice na kontaktní centra z mezinárodní skupiny BlueLink Simona Benešová, ředitel Brašnářství Tlustý a spol. Ivan Petrův nebo nová hejtmanka Středočeského kraje Jaroslava Pokorná Jermanová.
Čestným hostem konference bude významný lékař, zakladatel dětské onkologie v Československu a mimořádná osobnost českého vědeckého, kulturního a akademického života, prof. Josef Koutecký. Ten se ve svém příspěvku dotkne tématu pacientů jako „klientů s duší“.
Konference je určena pro všechny, kteří pracují se zákazníky – pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť. Zkrátka pro každého, kdo chce více porozumět byznysu a inspirovat se!
Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.
Datum konání: 23. února 2017 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze
Cena:
Registrace a další informace na www.zakaznik2030.cz.