Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý problém, ale i aby si postěžovali, aby se uklidnili, aby někomu…
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…
Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…
Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…
Protože skončil rok 2016, není na škodu zopakovat si ty nejlepší a…
Jak získat více klientů a zajistit, aby byli spokojení. To především…
Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí…
Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…
Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…
Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…