Marketing - zprávy z HR

icon „Zavolejte mi po svátcích“. Jak reagovat, když klient do Vánoc nechce nic řešit

Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny a rozhodování na nový rok bez ohledu na to, že pak budou vším zavaleni. Pro obchodníky je…

Článek v rámci předplatného icon Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu

Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…

Článek v rámci předplatného icon „Pošlete mi to do e-mailu.“ Jak reagovat na tuto žádost?

Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…

icon Stačí 3 kroky a již nikdy nezažijete naštvaného klienta

Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…

Článek v rámci předplatného icon Deset inspirativních citátů o zákaznických službách

Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak klientům zjednodušit život

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…

Článek v rámci předplatného icon 6 vět, kterými dáte najevo empatii

Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…

Článek v rámci předplatného icon Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům

Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…

Článek v rámci předplatného icon Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu

Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…

Článek v rámci předplatného icon Prodej po telefonu: Chce to klid a systém

Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k úspěšnějšímu prodeji po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…

icon Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu

Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…

Výpis 183195 z celkem 616