Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů

Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou skupinou s největším kupním potenciálem. Zároveň se ale jedná o mladé lidi, kteří mají…

icon 6 vět, kterými začít první telefonát s B2B klientem

I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…

Článek v rámci předplatného icon Slovníček pracovníka call centra: 20 pozitivních slov a jejich užití ve větách

Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu…

icon Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)

Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů

Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu

Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…

Článek v rámci předplatného icon Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak

Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…

icon 3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem

Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis

Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…

icon Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…

Článek v rámci předplatného icon Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější

Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…

icon Jak si získat důvěru klienta po telefonu

Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě…

Článek v rámci předplatného icon Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu

Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…

Výpis 157169 z celkem 613