Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu věcí nemůže ovlivnit. Může však ovlivnit to, jak vyzní jeho slova. Existují negativní a…
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…
Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…
Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…
Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…
Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…
Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…
Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě…
Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…
„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…
Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…