Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra

Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými způsoby. Vedle čistě kvantitativních parametrů, jako je délka hovoru nebo počet opakovaných…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

icon Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…

Článek v rámci předplatného icon 4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018

Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…

icon Několik strategií pro zvýšení spokojenosti klientů

Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…

icon Jak by měl vypadat ideální zákaznický servis?

Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…

Článek v rámci předplatného icon Pravidla online chatu se zákazníky

Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…

icon „Zavolejte mi po svátcích“. Jak reagovat, když klient do Vánoc nechce nic řešit

Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…

Článek v rámci předplatného icon Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu

Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…

Článek v rámci předplatného icon „Pošlete mi to do e-mailu.“ Jak reagovat na tuto žádost?

Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…

icon Stačí 3 kroky a již nikdy nezažijete naštvaného klienta

Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…

Článek v rámci předplatného icon Deset inspirativních citátů o zákaznických službách

Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…

Výpis 170182 z celkem 611