Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost, velmi často už nedostanete druhou šanci. Samozřejmě potřebujete,…
Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…
Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…
Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…
Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout…
Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm…
Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky…
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože…
Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje…
Některé klienty mají obchodníci rádi. Někteří je dovádějí k šílenství.…
Je to jednoduché. Čím více sebevědomí při telefonování máte, tím větší…