Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby

Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí každého kvalitního zákaznického servisu. Mělo by se o ně částečně opírat vytváření…

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu

Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…

Článek v rámci předplatného icon „Warm calling“ v prodeji: Co to je a jak se to dělá?

Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…

Článek v rámci předplatného icon Jak se donutit telefonovat, když se vám nechce?

Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…

Článek v rámci předplatného icon 5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta

Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout…

icon 7 smrtelných hříchů zákaznické péče

Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm…

Článek v rámci předplatného icon 4 tajemství vynikající zákaznické péče

Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky…

Článek v rámci předplatného icon 4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože…

Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

icon Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznický servis: Připravte se na 3 základní typy klientů

Některé klienty mají obchodníci rádi. Někteří je dovádějí k šílenství.…

Článek v rámci předplatného icon Prodej po telefonu vyžaduje sebevědomí. Jak je získat?

Je to jednoduché. Čím více sebevědomí při telefonování máte, tím větší…

Článek v rámci předplatného icon Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě

Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak se nezbláznit z telefonního prodeje

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…

Výpis 196208 z celkem 611