Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti jsou špatné. To ale není pravda. Pokud zákazník něco namítá, znamená to, že má o vaši…

icon Jak poznat skutečné potenciální zákazníky

Najít ideální zákazníky není snadné. Mnoho lidí, kteří by teoreticky o vaše…

icon Jak si udělat reklamu a získat více zákazníků od konkurentů

Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak změnit chování vůči vašemu prodejnímu týmu

Když váš tým neplní vaše očekávání, máte tendenci je za to obviňovat?…

Článek v rámci předplatného icon 3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nevyvíjej na zákazníka nátlak

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové…

icon Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte.…

icon Proč během prodejů používat videa

Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů…

Článek v rámci předplatného icon Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat

Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak překonat neúspěch v prodeji

Nikdo nemá rád neúspěchy. Horší než jedno selhání ale je, pokud se…

Richard Páleník

icon Digitálny kanál - koniec klasického retailu?

Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům

Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to…

Článek v rámci předplatného icon 8 vlastností úspěšných prodejců

Ne každý prodejce se stane tím úspěšným. Existuje však několik vlastností,…

Výpis 12491261 z celkem 1903