Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Proč během obchodního vyjednávání raději nenabízet slevy

Poté, co zákazníkovi představíte svou nabídku, často následuje vyjednávání. Jeho tématem je prakticky vždy cena. Hodně zákazníků se automaticky zeptá na slevu,…

icon 3 důvody, proč jsou prodejci stále důležití i v době internetu

Stále větší procento nákupních rozhodnutí a následných transakcí probíhá…

Článek v rámci předplatného icon Sestavte tým z těch nejlepších prodejců

Hledáte skvělé prodejce do svého týmu? Členy svého týmu sice můžete naučit,…

icon Ne každý zákazník stojí za vaši námahu

Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se…

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání

Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Chceš uzavřít obchod? Vybuduj s druhou stranou vzájemné porozumění

Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci.…

Článek v rámci předplatného icon Jak se chovat na poradách obchodního týmu

Prodejci bývají společenští a na rozdíl od většiny ostatních zaměstnanců…

icon Jak získat zákazníky na prodejním veletrhu

Chystáte se na veletrh? Server Allbusiness.com publikoval článek o tom, jak…

Článek v rámci předplatného icon Zkuste prodávat tak, aniž byste působili jako prodejce

Lidé nemají příliš rádi, když jim někdo něco prodává. Zkuste tedy začít…

icon Drobná fráze, která pomůže vašim prodejům

Fráze Ano, a ... dokáže prohloubit vztahy s klienty i zvětšit počet…

Článek v rámci předplatného icon Situace, kterých se prodejci nejvíc bojí a jak s nimi bojovat

Allbusiness.com nedávno upozornil na situace, kterých se prodejci nejvíc…

Článek v rámci předplatného icon Jak komunikovat s vaším obchodním týmem

Chcete-li zlepšit výkony vašeho týmu, musíte především zlepšit komunikaci.…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky…

Výpis 12751287 z celkem 1903