Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu připravují na svátky a spíše než obchodu věnují čas nakupování dárků. Ležérnost…
Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…
Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si…
Připravujete prezentaci, krátké představení vašeho produktu nebo ukázku…
Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci:…
Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…
Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s…