Elektroenergetika

Jak upoutat pozornost médií

Máte zajímavý podnikatelský nápad nebo přicházíte na trh s novým produktem a chcete, aby se o vás vědělo. Rádi byste dosáhli toho, aby se o vás psalo v novinách či mluvilo v televizi. Pak byste měli vědět, že při oslovování médií platí tři základní pravidla. První zní: Vždy si musíte předem udělat…

Jste správný typ pro podnikání?

Článek v rámci předplatného Jste správný typ pro podnikání?

Chcete začít podnikat? Pak jste pravděpodobně četli mnoho odborných knih,…

Úspěšný podnikatelský plán stojí na dvou pilířích

Možná, že jste právě objevili skulinku na trhu, která činí váš byznys…

Jak neměřit úspěch začínajícího podnikání

Když se zeptáte ředitele začínající firmy, jak mu jde podnikání, většinou…

Článek v rámci předplatného Pozor na časté mýty o podnikání

Lidé často věří jen tomu, čemu chtějí věřit ať už je to opravdu slepá víra…

Úsměv zákazníka = úspěch vašeho (nejen) startupu

Platí to i pro zaběhlé společnosti. Není větší hodnoty, než je spokojenost…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nemáte taková prodejní čísla, jaká byste si přáli?

A je to opět tady. Ne, nemám tím na mysli blížící se Vánoce, rozdávání…

Výpis 755767 z celkem 1897