Jak (ne)zvolit (ne)správný obchodní název - 2. díl

Vytisknout

V minulém díle jsme si s pomocí serveru Small Business Expert uvedli, co je důležité pro to, aby váš obchodní název byl především zapamatovatelný. Ve druhém díle si povíme, čemu se určitě vyvarovat, abyste se svou značkou nezapadli mezi trilion dalších lehce zapomenutelných nebo jednoduše bezcenných obchodních jmen. Čemu se tedy vyhnout? Vyhněte se špatně vyslovitelným a nezapamatovatelným názvům Mezi názvy, které patří do této kategorie, může být i Top Echelon, firma zmíněná v minulém díle.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace