Jak neměřit úspěch začínajícího podnikání

Vytisknout

Když se zeptáte ředitele začínající firmy, jak mu jde podnikání, většinou odpovídá, že výborně a snaží se toto své tvrzení doložit změřenými ukazateli úspěchu. Problém však bývá v tom, že většina začínajících podnikatelů neví, jak vlastně svůj úspěch měřit. Zajímavý článek na toto téma nedávno zveřejnil server Inc.com. Napsal jej by Marc Barros, spoluzakladatel společnosti Contour, která se zabývá vývojem a prodejem kamer. Podnikat začal krátce po dokončení vysoké školy v roce 2004 a z garážové…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace