6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka a konkurenčním znalostem. Mezi staré dobré způsoby patří v tomto smyslu i zachování zákaznické důvěry a poskytování zákaznického servisu. Bude-li firma soustavně projevovat zájem o své zákazníky, získají tito zákazníci pocit, že jsou vlastně jejími partnery. V dnešní době se dá pro tyto účely velice dobře využít například Internetu.

Článek předkládá šest rad proto, jak zlepšit vztahy se zákazníky:
1. Sdílejte se zákazníky dokumenty na Internetu.
2. Spolupracujte se zákazníky při vývoji a testování nových produktů
3. Přijměte zákazníky do svého týmu.
4. Nechte zákazníky, aby se prodávali sami.
5. Získávejte neustále zpětnou vazbu.
6. Dejte klientům možnost vidět výsledky vaší spolupráce.

Ať už za účelem zlepšení vztahů se zákazníky zvolí firma jakýkoli postup, je třeba aby přitom pamatovala na dostatečný prostor pro šíření a přístup k informacím mezi svým týmem a klientem. Zákazník a váš firemní tým mohou skutečně vytvořit společný tým a upevnit tak svoje vztahy. Takové spojení navíc šetří drahocenný čas a jelikož probíhá pomocí Internetu, nevyžaduje ani zdlouhavé a složité vedení vnitřní administrativy.
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral