Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou například že náklady na…
Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat.…
Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však třeba vědět, co vám v…
Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým typem vedení či řízení,…
Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu správně nepřipravili. Jak…
Každý, kdo se ve svém zaměstnání stýká s jinými lidmi, ví, že dialog je základní esencí každodenní…
Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že jde o řešení obtížného…
Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim…
Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost, která jedná morálně a…